יריב לוין: "משרד התיירות זקוק לשר במשרה מלאה, לא אחזיק בשני המשרדים לאורך זמן"

אבי יעקב No Comments on יריב לוין: "משרד התיירות זקוק לשר במשרה מלאה, לא אחזיק בשני המשרדים לאורך זמן"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר יריב לוין הודיע על רצונו לעזוב את תיק ביטחון הפנים: "משרד התיירות זקוק לשר במשרה מלאה, אין שום מצב להחזיק בשני משרדים לאורך זמן – זה לא אחראי" כך אמר שר התיירות ובטחון הפנים הנכנס יריב לוין בטקס חילופי שר התיירות.

על פי לוין: ״אי אפשר לנהל את המשרד לביטחון פנים ומדי פעם מעט את התיירות. אני אומר כאן בצורה הכי ברורה שאפשר: משרד התיירות זקוק לשר במשרה מלאה. אין שום מצב שבו אחזיק לאורך זמן בשני המשרדים. זה מצב לא תקין, לא אחראי וזו לא דרכי.״

שר התיירות הנכנס, יריב לוין, הודה לד"ר עוזי לנדאו והדגיש את חשיבות התפקיד בעיניו: "הגעתי למשרד התיירות מתוך בחירה. מדובר במשרד שחייב שר במשרה מלאה. אני מאמין בחשיבותו של המשרד מבחינה תדמיתית, כלכלית וחברתית. החוסן של מדינת ישראל בא לידי ביטוי ביכולת לנצל את היתרונות והדברים הטובים שעומדים לרשותה. בענף התיירות טמון מנוע הצמיחה למדינה עם השפעה ישירה על התעסוקה והפיתוח בפריפריה".

לוין הוסיף כי אי אפשר לקדם תיירות, על כל ענפיה, מרמת תחזוקת אתרים ועד רמת השיווק ללא תמיכה ממשלתית. התלות של ענף זה בממשלה היא אדירה. "עלינו לשווק את התיירות כלפי חוץ וגם אנשי הענף יקבלו את הגיבוי והתשתית לה הם זקוקים. כדי להביא את המערכת למקום שהיא צריכה להיות בו אנחנו צריכים שיתוף פעולה מלא בעשייה".

שר התיירות היוצא ד"ר עוזי לנדאו אמר לשר התיירות הנכנס, יריב לוין: "אתה מקבל לידיך את אחד המשרדים המרתקים בממשלה. אני שמח שבאחרונה גם בנק ישראל וגם באוצר זיהו את התיירות כמנוע צמיחה חשוב שתורם 2-2.5% לתוצר המקומי".

כזכור המשרד יועד לגלעד ארדן שסירב להחזיק בתיק יחד עם המשרד לאיומים אסטרטגיים ותבע להחזיק בתיק הפנים ובבטחון הפנים גם יחד.



0 תגובות